מפחדים מאנסינים? בואו לראות איך עושים את זה במורפיקסקול

מתרגלים הבנת הנקרא באנגלית עם מגוון קטעי קריאה (אנסינים) מותאמים לכל רמה!

אחת המיומנויות החשובות בלימוד אנגלית היא הבנת הנקרא. במורפיקסקול אנו מציעים אזור המוקדש ללמידה מעמיקה ומותאמת לפי רמת האנגלית וכולל מגוון רחב ומתחדש של קטעי קריאה (אנסינים), ושאלות רב-ברירה הנלוות לכל טקסט. 

כדי לשנות רמה הקליקו על תפריט רמת האנגלית בפינה העליונה השמאלית של המסך

במורפיקסקול יש מגוון קטעי קריאה ב-5 רמות אנגלית– מבסיסית עד למצוינת. חלוקה זו מבוססת על רמת אוצר המילים, רמת הידע בתחביר ודקדוק אנגלי ועל יכולת הקריאה. כל אחת מהרמות מחולקת לנושאים ותחומי עניין שונים להעשרה תוך כדי שיפור: ספורט (דיוויד בקהאם), עולם החי, תרבות אמריקאית (מייקל ג'ורדן), מדעים, היסטוריה (מאצ'ו פיצ'ו), תרבות עולמית (דיסנילנד), ועוד.

מבחר מגוון של נושאים

עם הזמן נוספים עוד קטעי קריאה מסקרנים כדי שתוכלו להמשיך ללמוד בהנאה ולתרגל את המיומנות הזאת.  

לצד כלי תרגול הדיבור וההגייה במערכת לצורכי נגישות במורפיקסקול, השקנו לאחרונה את פונקציית השמעת קטעי הקריאה שלנו. ליד כל קטע קריאה באתר יש אייקון של רמקול. לחיצה עליו מאפשרת לשבת בנוחות ולהאזין להשמעה של הקראה איכותית במבטא אמריקאי תקני של הטקסט הנלמד, וכך להתאמן על האזנה והבנת הנשמע. פונקציה זו מקריאה גם את השאלות שצריך לענות עליהן לאחר הקריאה או ההאזנה. 

אייקון הרמקול מאפשר האזנה מלאה לקטע הקריאה ולשאלות:

חוששים להיתקל במילים קשות ולא מוכרות בקטעי הקריאה? בדיוק למטרה זו לכל טקסט יש רשימת מילים המכילה פירושי מילים וביטויים מתוכו. אלה מופיעים גם במחסן מילים הזמין בלחיצת כפתור בזמן קריאת הקטע, וגם ברשימת מילים נפרדת. ניתן להתאמן על רשימת המילים לפני ההתמודדות עם קטע הקריאה, או בזמן הקריאה עצמה. הנוחות שלכם וסגנון הלמידה שלכם חשובים לנו, ולכן אנו מאפשרים דרכי למידה שונות.

ניתן להיעזר במחסן מילים בכל זמן במהלך הקריאה

אחרי שתענו על כל השאלות של קטע הקריאה, מורפיקסקול יחשב את הציון שלכם. בדף הראשי של אזור הבנת הנקרא תוכלו לראות את כל הציונים שקיבלתם בקטעי הקריאה שתרגלתם. אנו מזמינים אתכם להתחיל את המסע לשיפור הבנת הנקרא באנגלית בדף הבנת הנקרא שלנו, כדי לרכוש ביטחון להתמודד עם כל קטע קריאה (אנסין).

הציונים עוזרים לעקוב אחרי הישגים והתקדמות בהבנת הנקרא

למידע נוסף צפו בסרטון: 

מעוניינים במורפיקסקול לביה"ס, למכללה או לארגון ?

שתף עם חברים

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים
morfixblog

מילת השנה – Resilience

מילת השנה של מורפיקס -הרביתם לחפש מילה אחת, מילה שמשכה את תשומת ליבנו יותר מהאחרות, כיוון שהיא מייצגת את מהות החוויה האנושית והישראלית המשותפת שלנו על רקע הקשיים של שנת 2023. Resilience – חוסן נפשי.

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הקשת של המילון – צבעים למתקדמים

האם יצא לכם לתהות מדוע קוראים לצבע טורקיז כך? מה עומד מאחורי שם הצבע בז'? אומנם רובנו יודעים שצבע פוקסיה הוא צבע ורדרד, אך היינו רוצים לדעת גם את פשר השם. זאת ההזדמנות שלכם לקפוץ איתנו לתוך קשת הצבעים המאתגרים ולבסס היכרות עמוקה יותר עם ספקטרום הצבעים. ככל שתכירו טוב יותר את פשר השמות ואת הסיפורים שמאחוריהם, כך יגבר הסיכוי שתזכרו אותם היטב.

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הסודות המילוניים של הארי פוטר

בין אם גדלתם על הרפתקאותיו של הארי פוטר על המסך או בעמודי הספר, או שאתם משחקים בימים אלה במשחק המחשב המדובר ששבר את כל השיאים, אנו בטוחים שהקסמים של הסדרה נתקעו לכם בזיכרון. עכשיו הגיע הזמן לגלות את הסודות שלהם!

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הקשת של המילון – הצבעים הבסיסיים

אנחנו מניחים שאת הצבעים הבסיסיים בשפה האנגלית אתם מכירים: red, blue, green, yellow, וכו'. אלו הן מילות בסיס שאנחנו לא חושבים עליהן יותר מדי. אך לכל מילה יש התחלה ומקור, וכאן אנחנו מתכוונים לחשוף בפניכם את המקורות ואת ההתחלות של הצבעים הבסיסיים שמלווים אותנו בכל מקום.

קרא עוד »