לומדים אנגלית בכיף וביעילות במורפיקסקול!

רוצים לשפר את האנגלית שלכם? מורפיקס מובילה את מהפכת ייעול למידת האנגלית בכל הרמות בעזרת אתר מורפיקסקול – כלי הלמידה שמציע מגוון משחקים ללימוד אנגלית המתאימים את עצמם לכל אחד ואחת בזמן אמת.

מורפיקסקול הוא השם הכולל למגוון משחקי לימוד האנגלית האינטראקטיביים באתר מורפיקס. בעזרת הכלים החינוכיים הנרחבים שמציע מורפיקסקול, כל אחד יכול לצלול לתוך לימודי האנגלית ברמה המתאימה לו ובתחום החשוב ל: חובבי שפות השואפים לחדד את האנגלית שלהם, מי שלומדים לקראת הפסיכומטרי, הורים המעוניינים לחזק את ילדיהם בבית הספר, וכמובן גם מורים המעוניינים לשלב בהוראה מערכת אינטראקטיבית ללימודי אנגלית. 

תוך כדי הלמידה, המערכות החכמות של מורפיקס מדריכות את הלומדים ומעודדות אותם להתקדם. בהתאם לרמת הידע של כל אחד ואחת ניתן בקלות להתאים את הרמה במורפיקסקול: החל מהצעדים הראשונים בעולם האנגלית, עד לאתגרי הרמה של בחינת הפסיכומטרי, ואף מעבר לכך.

מורפיקסקול מציע מציע מגוון משחקים ללימוד אנגלית אונליין: משחקי איות על בסיס זיהוי תמונות, משחקי דקדוק, חידונים במגוון רחב של נושאים, משחקי אוצר מילים המחולקים לפי רמות קושי ולפי נושאים שונים, משחקי הגייה המעודדים הגייה נכונה ובטוחה בשפה האנגלית, ומכלול קטעי קריאה להבנת הנקרא בנושאים מגוונים לפי רמות.

כלי לימוד אנגלית אונליין מתקדמים

במשחק האיות של מורפיקסקול מוצגות תמונות שונות בזו אחר זו על המסך. מתחת לכל תמונה יש משבצות ריקות ו"מחסן" אותיות שמהן יש להרכיב את המילה המתארת את הנראה בתמונה. משחק זה, כמו אחרים במורפיקסקול, מציע מערכת רמזים המאפשרת לחשוף את אחת האותיות במשבצות הריקות, לצמצם כמה מן האותיות הלא נכונות ב"מחסן", או אפילו לשמוע כיצד המילה בתמונה נשמעת בעזרת לחיצה על כפתור ההשמעה.

משחקי הדקדוק במורפיקסקול מספקים דרך לתרגל נושאי דקדוק שונים בשפה האנגלית בכל הרמות. כדי להתחיל ללמוד ולחדד את הדקדוק באנגלית, צריך רק לבחור את הרמה המתאימה לכל אחד ואחת, והאתר יציג מגוון של חידונים בנושאים שונים ברמה זו.

במשחקי אוצר המילים של מורפיקסקול יש מכלול דרכים לתרגול ולשינון של משמעויות המילים. אחרי בחירת רמת הקושי המתאימה ליכולת האישית, אפשר להתחיל לתרגל את משמעויות המילים החיוניות באנגלית בחידון רב-ברירה, במשחק התאמות בין המילה ובין התרגום המתאים, . ואם תרצו – גם במשחק איות.

משחק ההגייה של מורפיקסקול הוא אחד מכלי הלימוד האפקטיביים ביותר במכלול כלי הלמידה הנתונים לרשות הלומדים. במשחק זה יש להשתמש  במיקרופון כדי ללמוד להגות מילים באנגלית בדרך הנכונה. יש לקרוא את המילה האנגלית שמופיעה על המסך לתוך המיקרופון, וכך לקבל משוב מיידי אם ההגייה הייתה נכונה או לא. משחק זה ממלא את החסר בלמידת אנגלית כשפה זרה – לעיתים קרובות קשה לדעת איך הוגים מילים מסוימות. אך בעזרת מורפיקסקול ניתן ללמוד באופן פעיל איך להגות מילים שונות לפי קטגוריות וכללי הגייה.

מורפיקסקול מציע גם מגוון רחב של קטעי הבנת הנקרא עם שאלות. גם כאן אפשר לשמוע את הטקסט בעזרת מערכת מתקדמת  של המרת טקסט לדיבור. הלומדים עונים על שאלות הבנת הנקרא ומקבלים ציון כדי להעריך את הבנת הטקסט. במקרה של ספק, אפשר לחזור אחורה לשאלות קודמות ולטקסט עצמו.

לימוד אנגלית בקצב אישי

העוצמה של מורפיקסקול נובעת כמובן מתוך הבסיס האדיר שיש למילון מורפיקס בתרגום אנגלית-עברית ועברית-אנגלית. כל משאב במורפיקסקול ניזון ישירות מהמאגר המילוני הנרחב של מורפיקס, כך שכל מילה, כל ביטוי, וכל הדקויות בשפה יהיו זמינים ללומדים בכל עת, והם אף משתלבים במסלולי הלמידה. יתרון נוסף בגרסה המלאה של מורפיקסקול הוא היעדרן של פרסומות במילון ובשאר חלקי האתר, המאפשר שימוש חלק ומהיר ללא הסחות דעת.

מורפיקסקול מציע אפשרויות לימוד אנגלית שהולכות ומתפתחות יחד עם הפעילות של הלומדים באתר. לכן פעולת תרגול באתר מורפיקס אף פעם לא מתבזבזת– הכול מצטבר במאמץ למידה עקבי ומתוחכם שמגיב ליכולות של הלומדים באופן דידקטי עקבי.

האזור האישי – אפשרויות אלה באות לידי ביטוי באזור האישי של כל אחד ואחת במורפיקסקול. מילים וביטויים באנגלית שהלומדים תרגמו בעבר, מילים וביטויים שהלומדים בחרו לשמור ברשימת המועדפים או ברשימות מילים אישיות, טעויות של הלומדים במשחקים האחרים – כל אלו זורמים מחדש לתוך סביבת הלמידה של מורפיקסקול בצורת חידונים חדשים רשימות וכרטיסיות לשינון מילים על בסיס היסטוריית השימוש במילון ובמשחקים. בממשק של מורפיקסקול היד תמיד על הדופק והשינון מגיע באופן טבעי המותאם לתמונת המצב הריאלית של כל אחד ואחת.

כך מורפיקסקול מאפשר למידת אנגלית בקצב נוח תוך כדי התאמה לכל אחד ואחת וגיוון רחב באזורי למידה בהתאם לצורכיהם של המשתמשים באתר.

מעוניינים במורפיקסקול לביה"ס, למכללה או לארגון ?

שתף עם חברים

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים
morfixblog

מילת השנה – Resilience

מילת השנה של מורפיקס -הרביתם לחפש מילה אחת, מילה שמשכה את תשומת ליבנו יותר מהאחרות, כיוון שהיא מייצגת את מהות החוויה האנושית והישראלית המשותפת שלנו על רקע הקשיים של שנת 2023. Resilience – חוסן נפשי.

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הקשת של המילון – צבעים למתקדמים

האם יצא לכם לתהות מדוע קוראים לצבע טורקיז כך? מה עומד מאחורי שם הצבע בז'? אומנם רובנו יודעים שצבע פוקסיה הוא צבע ורדרד, אך היינו רוצים לדעת גם את פשר השם. זאת ההזדמנות שלכם לקפוץ איתנו לתוך קשת הצבעים המאתגרים ולבסס היכרות עמוקה יותר עם ספקטרום הצבעים. ככל שתכירו טוב יותר את פשר השמות ואת הסיפורים שמאחוריהם, כך יגבר הסיכוי שתזכרו אותם היטב.

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הסודות המילוניים של הארי פוטר

בין אם גדלתם על הרפתקאותיו של הארי פוטר על המסך או בעמודי הספר, או שאתם משחקים בימים אלה במשחק המחשב המדובר ששבר את כל השיאים, אנו בטוחים שהקסמים של הסדרה נתקעו לכם בזיכרון. עכשיו הגיע הזמן לגלות את הסודות שלהם!

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הקשת של המילון – הצבעים הבסיסיים

אנחנו מניחים שאת הצבעים הבסיסיים בשפה האנגלית אתם מכירים: red, blue, green, yellow, וכו'. אלו הן מילות בסיס שאנחנו לא חושבים עליהן יותר מדי. אך לכל מילה יש התחלה ומקור, וכאן אנחנו מתכוונים לחשוף בפניכם את המקורות ואת ההתחלות של הצבעים הבסיסיים שמלווים אותנו בכל מקום.

קרא עוד »