תרגול דיבור אנגלית והגייה עם מורפיקסקול!

אנו מזמינים אתכם לעזוב את ההיסוס והחשש, ולהצטרף אלינו לשיח באנגלית.

מורפיקסקול מציע מגוון אפשרויות לימוד אנגלית בהתאם למורכבות של השפה האנגלית. אנו מכירים בעובדה שלא תמיד שינון ותרגול על הנייר משתווים לשימוש ריאלי יומיומי בשפה האנגלית, או לדיבור אנגלית באופן קבוע. לכן דאגנו לפתח תרגול דיבור אנגלית והגייה, שכולו סובב סביב דיבור והגייה נכונה של מילים ומשפטים שאולי אתם יודעים לשנן או לקרוא, אך לא בדיוק בטוחים איך לבטא. 

מערכת תרגול הגייה ודיבור

איזור תרגול ההגייה והדיבור שלנו מציע לכם מגוון רחב של התנסות בחוקי הגייה אנגלים שונים.

מורפיקסקול תרגול הגייה ודיבור אנגלית

משחקי הגייה לשיפור האנגלית

בנינו את אזור משחקי ההגייה שלנו תוך התחשבות בדקויות השונות שיש בשפה האנגלית, כך שמשתמשים לא רק ילמדו כיצד לבטא מילים שונות, אלא גם יתרגלו את חוקי ההגייה של האנגלית.

שיפור ההגייה ניתן ללמידה מכל מקום ובכל זמן. כל מה שנחוץ על מנת להתחיל לדבר אנגלית הוא סמארטפון ממוצע, אם ניגשים לאתר הנייד (דרך אפליקציית 'כרום'), או מיקרופון, אם מתחברים לאתר מהמחשב. כל תרגול הגייה שנכנסים אליו מורכב מ-10 משפטים בקירוב . בכל משפט יש כמה מילים מודגשות בכחול, ואותן יש להגות לתוך המיקרופון של הטלפון או המחשב. המערכת החכמה שלנו בנויה לזהות הגייה שגויה והגייה תקנית, תוך כדי התחשבות במבטאים שונים, כדי שלא רק דוברי אנגלית ילידים יוכלו להשתמש בתרגול. נציין כי משחקי ההגייה שלנו מבוססים על הגייה במבטא אמריקאי תקני.

כל תרגיל במשחקי ההגייה מבוסס על מילת מפתח המופיעה מצד ימין למעלה אחרי הכיתוב "המילה הנלמדת", אך מילה זו לא עומדת בפני עצמה בתרגיל. כל תרגיל מדגים את המילה הנלמדת במשפט שלם כדי לספק ללומדים שלנו את ההקשר הנחוץ להבנת המילה הנלמדת ואת אופן השימוש בה. מספר מילים סביב המילה הנלמדת מסומנות אף הן בצבע כחול. יש להגות את כל מה שכתוב בצבע כחול, כדי שמערכת הזיהוי הקולי תוכן להעריך את יכולת ההגייה והדיבור של הלומד או הלומדת.

רוצים לשפר את האנגלית שלכם? באתר מורפיקסקול הכנו עבורכם שורה ארוכה של תרגילים בעזרתם תוכלו לשפר את אופן ההגייה שלכם ההגייה בקלות ובמהירות.

כיצד להשתמש במערכת?

משתמשים יתבקשו לבטא את המשפט בכחול, תוך כדי התמקדות במילה נלמדת המצוינת בפינה הימנית. בכל רגע נתון אפשר להקליק על סימן הרמקול שנמצא ליד המילה הנלמדת, ולהאזין למילה במבטא אמריקאי כדי לדייק בהגייה.

מורפיקסקול - הגייה המילה הנלמדת

סרטון הדרכה

למידע נוסף צפו בסרטון: 

מעוניינים במורפיקסקול לביה"ס, למכללה או לארגון ?

שתף עם חברים

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים
morfixblog

מילת השנה – Resilience

מילת השנה של מורפיקס -הרביתם לחפש מילה אחת, מילה שמשכה את תשומת ליבנו יותר מהאחרות, כיוון שהיא מייצגת את מהות החוויה האנושית והישראלית המשותפת שלנו על רקע הקשיים של שנת 2023. Resilience – חוסן נפשי.

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הקשת של המילון – צבעים למתקדמים

האם יצא לכם לתהות מדוע קוראים לצבע טורקיז כך? מה עומד מאחורי שם הצבע בז'? אומנם רובנו יודעים שצבע פוקסיה הוא צבע ורדרד, אך היינו רוצים לדעת גם את פשר השם. זאת ההזדמנות שלכם לקפוץ איתנו לתוך קשת הצבעים המאתגרים ולבסס היכרות עמוקה יותר עם ספקטרום הצבעים. ככל שתכירו טוב יותר את פשר השמות ואת הסיפורים שמאחוריהם, כך יגבר הסיכוי שתזכרו אותם היטב.

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הסודות המילוניים של הארי פוטר

בין אם גדלתם על הרפתקאותיו של הארי פוטר על המסך או בעמודי הספר, או שאתם משחקים בימים אלה במשחק המחשב המדובר ששבר את כל השיאים, אנו בטוחים שהקסמים של הסדרה נתקעו לכם בזיכרון. עכשיו הגיע הזמן לגלות את הסודות שלהם!

קרא עוד »
מאמרים
morfixblog

הקשת של המילון – הצבעים הבסיסיים

אנחנו מניחים שאת הצבעים הבסיסיים בשפה האנגלית אתם מכירים: red, blue, green, yellow, וכו'. אלו הן מילות בסיס שאנחנו לא חושבים עליהן יותר מדי. אך לכל מילה יש התחלה ומקור, וכאן אנחנו מתכוונים לחשוף בפניכם את המקורות ואת ההתחלות של הצבעים הבסיסיים שמלווים אותנו בכל מקום.

קרא עוד »